Ny vecka

Tjosan hejsan Allliiiihoopppa :)
Jaha nu va de ny vecka och allt .. HEJ va tiden går fort !!!
Om 2 och en halv vecka åker ja och mor & självklart Hjärtat till Helsingfors och På Lördag åker jag och pappi & Hjärtat till Danmark & ska försöka få ett danskt cert så hon kan bli danskchampion :):) Men man ska inte ha höga förväntningar för de är hårt konkurrans !! Men kan ju alltid hoppas ;)

När ja va i Danmark på Gold Cup för två årsen , jag vann Juniorhandling med Marlon :):):)

Va på mitt nya jobb för först gången i helgen . En mjölkgård här utanför Halmstad :) Perfekt jobb för mej , rikitgt roligt ! Så tack till lilla Nisse , för dee är ditt fel att ja fick dee ;);) HAH .

JA ska skärpa mej med uppdateringarna på denna fina blogg ! Sakna min bästa vän som är borta i de stora landet över altanten , Love you L <3
Massaaaa PUSSAR
// Thelander

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja i helgen då jäklar, varsinn champion ska vi väl ha med oss hem? :)



Sköt om dig tills lördag

Puss

2009-11-24 @ 23:02:42
URL: http://linneapett.blogspot.com/
Postat av: Anonym

De får vi väl hoppas ! Hålla tummarena :)

Ses i mon , ha de och kör försiktigt

// Mathilda

2009-11-27 @ 10:47:18
URL: http://thelaander.blogg.se/
Postat av: L

SAKNAR DIG MED!! <3

2009-11-28 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0