HELSINGFORS

Tja bloggen!
De va ett tag sen .. har haft fullt upp ! Helgen åkte jag och mamma & tess till Helsingfors :)
Lördag : Tess 3.a bästa tik med CERT Lördag kväll va vi ute och åt med lite hundmänniskor , mycket mkt trevligt !!! Kom hem på kvällen /Natten och mådde PISS !! Så tror jag ha blivit matförgiftad ... inte roligt .
Dan efter fick Annsofe hoppa in och vissa tess för jag höll på att svima ! Längesen ja mådde så dåligt !



En liten bonus : Tess fick hoppa in i finalen i nordiskamästerkapen i Juniorhandling . Linnea fick ta henne i sista minut och de gick bra som ... jaa dom slutade 2:a !!!!!!! 
Nöjd såå in i :):) Tack för en toppen helg !
PUSS i PANNAN
// Thelander


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Urtjusiga bilden på Tessan :)

Tråkigt att du vart sjuk bara.. men du fick ändå härliga resultat med dig hem!



God Jul på er :)

Kram

2009-12-21 @ 13:06:41
URL: http://linneapett.blogspot.com/
Postat av: thelander

Tackar :D

Ja men de är de som räknas ;)

Du ja kan inte kommentera på din blogg ? de funkar inte ..

God jul på er alla där uppe :):):)

Kramar"

2009-12-21 @ 14:32:27
Postat av: Linnéa

vad knepigt.. det ska gå iallafall... du kanske väljer fel "ID"? :S

kram

2009-12-21 @ 22:00:55
URL: http://linneapett.blogspot.com/
Postat av: izabella

Saknar dig med mitt hjärta såg en rolig video på oss innan x)

Älskar dig vi måste verkligen ses snart!

2010-03-04 @ 22:36:51
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0